Thursday, September 5, 2013

Volksowo i Tokiowo

Pobyt w Tokio bez Volksa to nie pobyt w Tokio.

Sklepy sa trzy.

Volks Tenshi no Mado Harajuku.
Piękny volksowo pompatyczny budynek. 100% Super Dollfie, ZERO Dollfie Dreamów.
Na parterze wystawka
Na piętrze sklepik.
Moim zdaniem? Przerost formy nad treścią, żeby chociaż z okazji ograniczonej tematyki było tego jakoś znacząco więcej, nie, mało biednie i braki w asortymencie bieżącym. Lalek chyba w ogóle nie można kupić.
 Albo coś mnie minęło.


Volks Akihabara.Hobii TenGoku
90% Dollfie Dreamy, 10% Super Dollfie, a poza tym figurki, modelarstwo, koszulki itp.
Jakiś czas temu Volks Akihabara przeniósł się do innego budynku, sprawdziliśmy czemu.
Powód był prosty, ich dawnej siedziby już fizycznie nie ma ;D 
(ciekawe kurcze gdzie się przeniósł sklepik z silikonowymi lalkami...)


 Za to tam gdzie ziała dwa lata temu pustka na placu, stoki teraz bydynek z Volksem, tym razem cały jego, bez dzielenia przestrzeni z obcymi ;)


 Tu tez kupiłam sobie DD. A dokładniej HDD-06 na DDIII w bieli.
Trochę wysiłku umysłowego mnie to kosztowało i  wrażenia zapomniałam o oczach, ale może to i dobrze, bo jeszcze będę łapki dokupować, to i oczy się weźmie.

Ciało DDIII dostępne jest tylko w formie puzzli, miejscami potwornie ciężkich do złożenia ... ale przynajmniej można zmienić lalce cycki.


Tak biust DD widziałam ja


A tak mąż, i obecnie ten zostaje, w końcu co to za Dollfie Dream bez cycków (jak to argumentuje Janek)


Jeszcze trzeci Volks.
Volks Tenshi no Sumika Shinjuku.
dalej jest na 6tym piętrze Studia Alta, i dalej jest tak samo malutki,
Wystawa lalkowa głównie z Super Dollfie, ale w sklepie można kupić obie linie lalek (na szczęście).

Ogólnie po sklepach fizycznych nie należy się broń boże spodziewać że będą miał wszystko to co w internetowym.
Za to spokojnie w każdym z nich można było kupić chłopców MSD z ostatniej Dollpy.

2 comments:

  1. Co tam biust! Mnie powaliła talia osy. I to bez gorsetu.

    ReplyDelete
  2. Udanych zakupów. Ciekawa jestem , czy ze sprzedawcą porozumiewasz się po japońsku? Pozdrawiam.

    ReplyDelete