Wednesday, July 3, 2013

Ausley Love - Dollshe - w końcu ją dostałam :3

No dobra. laska miała być w kwietniu, a może nawet w marcu ;D
ale jak się kupuje kota w worku (ta ... połasiłam się na event.... i dobrze :3 ) to się w dollshu czeka.

Umówiłam się z kurierem na sms'a jak wrócę do domu (poczta ssie, ale czasami fajni ludzie tam pracują)
Wróciłam do domu, puściłam sms'a, przelałam sobie kwiatka i gdy namiętnie wachlowałam ścierą po podłodze zadzwonił domofon.

Do tej pory wszystko fajnie. Kurier postawił pudło wyciągnął dłoń swą po zewnętrzną kartkę dowodu nadania i..... zonk (pamięta ktoś jeszcze ten teleturniej?)
Kartka okazała się jednolitą naklejką na stałe przyssaną do tektury pudła.

7min hetania po pudełku później ;D kurier odszedł ze szokowaną miną i kawałem tektury w ręku, a ja z moją paką z okienkiem rzuciłam się na podłogę i zaczęłam walkę



Dawno się tak nie uśmiałam przy odbieraniu przesyłki btw ;P

Pudło Ausley jest ogromne, wręcz przeogromne, a to wszystko dla zabezpieczenia option partsów



 W ramach przeprosin za opóźnienia Dollshe dało do Ausley wszystkie 3 cycki, zapasowe dłonie, i obie głowy




 
 teraz trochę randomów




i porównanie z Saintem



i podsumowanie:

lalka ma zarówno zady jak i walety.
Dollshe przekombinowało ze stawami kolanowymi i łokciowymi. Wymyślili zamiast whaczeń w żywicy, silikonowe dropsy i emm trochę nie do końca to zdaje swoje zadanie. Lalak mi się czasami składa w kolanach.
ale ogólnie całkiem fajnie pozuje, choć w torsie tylko się schyla.
ma za cienkie nadgarstki w stosunku do talii, to taki wizualny minus.
Dollshe zaszalało i wymyśliło inny acz równie niewygodny system montowania głowy. Zamiast Haka jest C. I co nie można narzekać bo jest uniwersalniej, to za chiny nie da się tego wciągnąć przez głowę bez przewleczenia czegoś przez gumkę. Haki to potęga!!!!

Za to fajnie zrobili z rękami, bo są na osobnych gumkach i łączy je w klacie drugie, większe C, które bez problemu przechodzi przez dziurę w ramieniu, co pozwala na łatwy demontaż rąk (pod warunkiem że masz pod ręką coś więcej niż palce własnej ręki) ;P

Ale ogólnie to jestem mega zauroczona *__________* jest boska i mogę sutków użyć jako broni w razie potrzeby :3
i ma taka malutką główeczkę (7cali na wyrost)

teraz trzeba się za nią zabrać, żeby na urodzinki mieć gotową dziewczynę * v *

2 comments:

  1. Wspaniale, lepiej pozni niz wcale moim zdaniem. Milo tez z ich strony, ze dodali gratisy za spoznienie :) Zawsze to wiecej opcji do wyboru :) Z nalepka na kartonie to niezla historia :D Tez bym sie usmiala :D
    Gratuluje serdecznie :)

    ReplyDelete
  2. Ciekawa jestem jej makijażu i całej stylizacji.Mam nadzieję , że wkrótce nam pokażesz. Pozdrawiam.

    ReplyDelete